پرواز با بال های کاغذی

نوشته های امیر...

پرواز با بال های کاغذی

نوشته های امیر...

عادت ندارم درد دلم را کس بگویم

عادت ندارم درد دلم را ، به همه کس بگویم ... پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم... تا همه فکر کنند . . . نه دردی دارم و نه قلبی ...

با شادی روز خودتون رو شروع کنید


" با شادی روز خودتون رو شروع کنید " عنوان مطلبیه که مجموعه ای از جملات طنز درونش موجوده ، داشتم توی وب میگشتم که در این وبلاگ این مطلب بسیاز جالبٌ دیدم که گفتم برای شما هم بذارم شاید خوشتون بیاد :) ، برای خوندن به ادامه ی مطلب بروید ...

ادامه مطلب ...

متن موسیقی عارف - آرامش

سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم ، امیدوارم حالتون خوب باشه ، خیلی وقته نیومدم اینجا ، دلم تنگ شده بود دوباره اومدم سر بزنم :) ، براتون متن موسیقی آرامش از عارفٌ آماده کردم که در ادامه مطلب میتونید بخونید خیــلی قشنگه ! هم آهنگش هم شعرش ♥ حتما بخونید و نظرتونٌ بگید ... ادامه مطلب ...